CDA is klaar voor de Verkiezingen

Op 21 maart a.s. gaan we weer naar de stembus, nu voor de Gemeenteraad. Het CDA in Hellevoetsluis heeft op 4 januari j.l. het Programma en de Kandidatenlijst vastgesteld, alsmede de Lijsttrekker gekozen. De Campagne kan dus van start gaan.
Het was een goede, gezellige bijeenkomst in De Waag. Na snel wat standaardzaken afgehandeld te hebben als vaststellen notulen en goedkeuring Begroting, volgde een enthousiaste discussie over Programma en Kandidaten. De Lijsttrekker werd gekozen en in de bloemen gezet, onze wethouder Hans van der Velde werd door Bestuur en Leden bedankt voor zijn zeer positieve bijdrage in de afgelopen periode en hoog op de nieuwe lijst gezet. Waarom worden heren nooit in de bloemetjes gezet?
Ondanks de strakke hand van de voorzitter waren we al snel een uurtje verder eer de Campagne-Commissie ingesteld kon worden. Jaco van Dasler en zijn team gaan aan de slag!  Daarna kon al gauw overgegaan worden tot het laatste punt op de agenda: de Nieuwjaarsviering.
Wat zeker niet onvermeld mag blijven: er was een goede opkomst en er werden tijdens deze Algemene Leden Vergadering ook een aantal nieuwe leden begroet, alsook een belangstellend lid uit Oudenhoorn.
Het CDA-Hellevoetsluis heeft die avond laten blijken zin in de verkiezingen te hebben. U hoort hier meer van!
Onderstaand een foto-impressie: