CDA-kamerlid Peter Oskam in Hellevoetsluis

CDA Hellevoetsluis is er voor de belangen van Hellevoetsluis. Al onze kandidaten zijn Hellevoeters, velen van hen zijn hier geboren en getogen. Allemaal hebben ze een hart voor Hellevoetsluis, stuk voor stuk zijn ze trots op Hellevoetsluis en hebben zij het allerbeste voor met Hellevoetsluis.

Het CDA Hellevoetsluis heeft korte lijntjes met de Provincie en de Tweede Kamer! Deze connecties gebruiken we bijvoorbeeld als het gaat om de ontsluiting van Voorne-Putten. Na de grote problemen afgelopen herfst hebben we ervoor gezorgd dat de ontsluiting van ons eiland nu hoog op de agenda staat bij het CDA in de Provincie. En onze zorgen of we wel voldoende budget krijgen voor een goede uitvoering van de zorgtaken die overgeheveld gaan worden naar de gemeenten hebben we overgebracht aan de CDA-fractie in de Tweede Kamer, waar ze in de debatten goed naar voren zijn gebracht.

Daarom zijn wij blij dat het CDA Tweede Kamerlid Peter Oskam op bezoek komt in Hellevoetsluis op vrijdag 7 maart aanstaande. Vanaf 10.30 uur tot 12.30 uur loopt hij met een aantal CDA-kandidaten door het winkelcentrum de Struytse Hoeck. Start vanaf de Bibliotheek, door het hele winkelcentrum tot aan het eind bij het politiebureau en weer terug. U, inwoners van Hellevoetsluis, bent van harte uitgenodigd om zorgen of problemen waar Hellevoeters mee te maken hebben met hem of met ons te bespreken.