Hellevoetsluis start Campagne

Ook in Hellevoetsluis is de campagne voor de Verkiezingen voor de 2e Kamer van start gegaan. De media overstromen ons met nieuws, maar lokaal is het goed dat de plaatselijke afdeling van het CDA laat zien, dat zij bezig is om van deze verkiezingen een succes te maken.
2017-cdaNiet alleen door affiches te plakken, maar ook door prominente personen uit te nodigen om hun verhaal te komen vertellen. Zodat we met zo’n kandidaat in gesprek kunnen gaan.
Zo heeft het Federatieve Bestuur van het CDA op Voorne-Putten een avond georganiseerd en wel op maandag 6 februari a.s.
van-damDan komt Chris van Dam naar Brielle. Hij zal uitleg geven over “waar het CDA voor staat”, over de keuzes, die het CDA heeft gemaakt voor een beter Nederland, en over “hoe wij ons land door willen geven aan de volgende generatie”.
Zoals Chris zelf zegt: “Als voormalig politieman en officier van justitie weet ik waar ik over praat. I’ve been there. Die kennis en ervaring neem ik mee de Tweede Kamer in. Ik ben to the point. Heb oog voor mensen, of ze nou een uniform aan hebben, een toga dragen of gewoon burger zijn. Door dik en dun fan van de rechtsstaat. Geef professionals, die daarin werkzaam zijn, ruimte en vertrouwen om hun werk te doen!”
De locatie is:   De Sjoel, Turfkade 16 in Brielle (3231 AR)
De zaal is open vanaf 19u30. Tijdens de pauze, maar ook na afloop (22u00) wordt U in de gelegenheid gesteld met elkaar van gedachten te wisselen.
Iedereen is bij deze uitgenodigd.