Kandidatenlijst en Verkiezingsprogramma 2018 – 2022

Op woensdag 21 maart 2018 mogen Hellevoeters vanaf 18 jaar naar de stembus voor een nieuwe gemeenteraad. Het CDA wil graag ook de komende vier jaar weer actief meedoen in de Hellevoetse politiek. Er zijn weer genoeg uitdagingen waar we mee aan de slag willen. We doen dat het liefst samen met u: de inwoner, ondernemer of maatschappelijke organisatie. Want u weet heel goed wat wel werkt en wat niet. Onze standpunten leest u in het verkiezingsprogramma 2018 – 2022.

De afgelopen vier jaar heeft het CDA al veel bereikt. Zeker op gebied van zorg, welzijn en hulp aan de Hellevoeters die dit nodig hebben. Toch ziet de partij waar het nog beter kan en daar willen zij de komende jaren dan ook aan werken. Op de verkiezingslijst van het CDA staan voor de komende verkiezingen bekende en nieuwe namen. Onder andere fractievoorzitter Cilia Meerman, huidig wethouder sociaal domein Hans van der Velde en de 22- jarige Wietse Rijkeboer staan op de lijst.

Wilt u de hele kandidatenlijst inzien. Bekijk dan het pdf-bestand: kandidatenlijst GR 2018.