Verkiezingsprogramma CDA: Samen maken we Hellevoetsluis

Het CDA verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezing op 21 maart staat in het teken van samenwerken voor een mooie gemeente. In vier verschillende thema’s beschrijft de partij wat het komende vier jaar, wat het CDA betreft, op de politieke agenda staat in Hellevoetsluis. Het programma is te vinden onder Menu – Kernpunten. U krijgt dan een pdf-bestand. Het programma is ook beschikbaar in een “bladerbare” uitgave  op  deze website.

Geef, zorg, help, maak en doe mee: het CDA vindt dat je besturen niet alleen kunt. Samenwerken met ondernemers, maatschappelijke organisaties en inwoners is wat het CDA betreft de sleutel tot succes. Het “van bovenaf allemaal wel even regelen” zit er volgens de partij niet meer bij. Want vaak weten ondernemers, maatschappelijke organisaties en met name inwoners zelf heel goed wat wel werkt en wat niet. De komende jaren besteedt het CDA daarom nog meer aandacht aan het samenwerken als het bijvoorbeeld gaat om zorg, verkeersveiligheid, wonen en werken.

Verkiezingslijst
De afgelopen vier jaar heeft het CDA al veel bereikt. Zeker op gebied van zorg, welzijn en hulp aan de Hellevoeters die dit nodig hebben. Toch ziet de partij waar het nog beter kan en daar willen zij de komende jaren dan ook aan werken. Op de verkiezingslijst van het CDA staan voor de komende verkiezingen bekende en nieuwe namen. Onder andere fractievoorzitter Cilia Meerman, huidig wethouder sociaal domein Hans van der Velde en de 22- jarige Wietse Rijkeboer staan op de lijst.

Programma en lijst
Het verkiezingsprogramma en de verkiezingslijst is online te vinden op deze website. Ontvangt u hem liever geprint? Bel dan naar 06-20589675. Wilt u online op de hoogte blijven? www.facebook.nl/cdahellevoetsluis, www.twitter.com/CDAHellevoet of www.instagram.com/cdaHellevoetsluis