Vieze handen tijdens NLdoet

Het was zaterdag 10 maart 2018 bewolkt, maar gelukkig wel droog als een groep CDA leden zich meldt bij de Herbergier. Dit weekend staat in het teken van NLdoet en daar doet het CDA natuurlijk ook aan mee. De klus van vandaag: een jeu de boules baan voor de bewoners van de Herbergier en het Thomashuis.

Cilia Meerman, Jessica Diependaal, Henk Hoge, Wietse Rijkeboer, Johan Lubbers en Ted de Man stonden dit keer wel heel letterlijk met hun voeten in de klei. Want de aarde die van de plek kwam waar de baan moest komen, moest met kruiwagens naar de bloementuin. Een hele klus, maar met nog een aantal vrijwilligers en een hoveniersbedrijf, kwam het helemaal goed aan het einde van de dag. De bewoners kunnen straks met mooi weer spelen op een prachtige baan!

De bewoners en eigenaren van de Herbergier werden ook nog verrast. Wethouder Marja Roza kwam namens de gemeente Hellevoetsluis nog extra viooltjes brengen samen met een cheque van 200 euro vanwege de opschoondag. Van het CDA kregen de bewoners een set jeu de boules ballen. We wensen de bewoners veel speelplezier!