Koninklijke onderscheiding voor zes Hellevoeters

Een van de inwoners van Hellevoetsluis, die (ook)  een lintje heeft gekregen van onze burgemeester, is Harm Maters, actief lid van het CDA-Hellevoetsluis.
In Groot Hellevoet van deze week staat het volgende:

De heer Herman Johannes (Harm) Maters

De heer Maters was in de jaren 90 voorzitter van de commissie van de kerkraden van Geervliet, Heenvliet, Zwartewaal-Abbenbroek. Hij heeft de fusie van de protestantse gemeente Tweestromenland mede tot stand gebracht en de nieuwe naam (Tweestromenland) bedacht. Sinds 2014 is meneer Maters lid van de Rotary van Hellevoetsluis waar hij voorzitter is van de projectcommissie. Deze commissie organiseert allerlei activiteiten voor de lokale gemeenschap, van middagen/avonden voor eenzame inwoners, filmavonden voor vrijwilligers binnen de gemeente of activiteiten bij bijvoorbeeld natuurorganisaties. De heer Maters is zowel nationaal als internationaal van groot belang geweest voor de tuinbouwsector. Van 2003 tot 2019 was hij voorzitter bij Avag. Avag is een branche-vereniging/ ondernemersvereniging van circa 70 bedrijven in de tuinbouwtechnologie. Hij heeft de AVAG-leden geholpen om succesvol internationaal te ondernemen en innoveren. De heer Maters is benoemd tot Ridder in de orde van Oranje Nassau.

1 gedachte over “Koninklijke onderscheiding voor zes Hellevoeters

1. Harm, gefeliciteerd. Ongetwijfeld zul jij veel felicitatie ontvangen. En terecht. Dat we nog veel over jou zullen horen!

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.